måndag 25 februari 2013

Utställning

Börjat måla smått inför utställningen. Efter att fått tillåtelse av Håkan Hellström att använda hans låttitlar till mina tavlor, han har kanske ingen ensamrätt på de meningarna. Men kändes bättre att fråga. Eller ja, min syster skickade mail till någon på hans hemsida antar jag och fick svar "håkan hälsar att det går bra.." Typ så!

Innan jag (läs; syster Annelie the boss) kom på att håkan låtarna passade perfekt till många av mina tavlor så hade jag tänkt döpa en till "Martina", skissade upp den översta till henne, men sen blev det en annan iaf :) Verkar vara en super härlig människa!
Så hon har bestämt titel till den. Blev "kom igen Lena" glad och härlig sång!

Den andra tavlan, "river en vacker dröm" tänkte på en bilolycka. Mamma och barnet dog medans pappan överlevde.

Nu ska jag nog lägga mig och kolla bloggar innan det är dax att sova! :)






2 kommentarer:

  1. Älskar min tavla!!/Galet fin:) //Martina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter ju bra martina! :D som vi ändrade och fixade med den :) härliga tider!! Kram på dig. Anna

      Radera