måndag 11 februari 2013

Måndag och Sundsvall!

Godmorgon! Ligger i systers soffa och kan ej somna om. Idag beger jag och systrarna oss till Sundsvall, Ikea och panduro, även biltema trots att de finns i Umeå. Blir trevligt! :)
Har lite samtal att ta tag i på morgon först. Imorgon målar jag så mycke jag hinner, med en sjuk liten Linus hemma får vi se hur mycke jag hinner, blir nog målande på kvällen!
Efter min utställning i maj (biblioteket i Vännäs) så kommer jag ordna så vissa tavlor blir "affisch" :) kommer även finnas fler nyheter då hoppas jag. men det återkommer jag om!
Om ni sett någon som jag borde måla upp och göra flera av så säg till :)
anske inte sagt att jag ska ha utställningen?

Hoppas ni får en trevlig dag! <3

Svarar på mail under bilresan, så är inte helt okontaktbar idag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar